dinsdag 23 februari 2010

foto`s





5 reacties:

Op 23 februari 2010 om 12:17 , Blogger Tinne zei...

De bussen die je door heel de stad vervoeren, de carnavalsoptocht in de stad en de verkeerslichten die aftellen. Heel handig!

 
Op 24 februari 2010 om 10:06 , Blogger Sarah zei...

Hoi Tinne,

das weeral ff geleden hè! Hoe is 't daar? Aan uw verslagen en foto's te zien hebt ge het wel naar uw zin! Gelukkig maar!
En valt het lesgeven en uw huisje ook allemaal mee? En al knap Surinaams volk gezien? :-) Want ja, ik dacht dat ge er ene van daar ging meenemen hè! Hehe.
Seg geniet nog ginder want het zal weer snel voorbij zijn!

Groetjes aan de rest daar
Doei!! x

 
Op 26 februari 2010 om 07:54 , Blogger Karen zei...

hoi tinne
nog steeds alles goed daar? Is de regen toch al wat geminderd? Vandaag was het retorica, heel leuk hoor, maar wel vermoeiend. het was gister preretorica en lag laat in men bed en moest er vroeg weer uit. Sewwes is het cantus, hopelijk overleef ik het :)
nog véél plezier daar in het warme Suriname.
(p.s. de zon is hier nog niet aangekomen ze, ik denk dat je de regenbuien hebt gestuurd:))

groetes!

 
Op 26 februari 2010 om 11:52 , Blogger rosette zei...

Hee Tinne,

Na wat pogingen ( wachtwoord vergeten )ga ik het weer proberen! Lief dat je naar magneetjes kijkt! Je hebt mooie foto's geplaatst. Erg kleurrijk! Ik ben vorige week met Pim naar het ziekenhuis geweest. Ik kreeg daar tussen de middag warm eten ( Pim was nog half onder narcose ). Je raadt het nooit : Ik kreeg als voorgerecht :" Surinaamse groentensoep" Wel lekker hoor! Ook wel gekruidt. Ik moest gelijk aan jou denken, natuurlijk! Heb je het nog naar je zin? En al iets leuks gezien? Hier is de vorst weg, maar we hebben alles ingeruild voor regen en een koude wind! Bah, bah, bah. Jij loopt zeker in een hemdje? Wij zijn daar ook echt wel aan toe zo langzamerhand! Hee Tinne, leer ze nog en alvast een fijn weekend!

Lieve groeten, Rosette

 
Op 28 februari 2010 om 12:54 , Blogger Tinne zei...

Hoi Sarah!

Het is hier echt helemaal geweldig!! Nog een weekje en de eerste maand zit er al op :(. Het huisje valt heel goed mee! Alleen hebben we al 3 keer een vleermuis op bezoek gehad, een hagedis in de ijskast en daarna een ontplofte ijskast (met rook en al erbij). Ondertussen hebben we al weer een nieuwe! Er loopt wel schoon volk rond en we hebben ondertussen een privé taxi chauffeur (den Joe). Hij zoekt een Belgische vrouw tussen 20 en 25 jaar, blond of zwart haar en de vorm van een colafles :). Ik heb nog maar 2 uurtjes biologie moeten geven, wat een luxe leven, maar wel heeeeel veel observeren. Ze geven hier echt op een gekke manier les. Eerst een paar lessen de cursus op bord schrijven die de leerlingen mee noteren, dan alles uitleggen, dan alles herhalen en dan hebben ze pas test.
Ik heb het hier inderdaad naar mijn zin en ik ga wenen als ik naar huis moet denk ik :)

Groetjes aan jullie ma en Geert

Karen: Ondertussen schijnt de zon weer en is het weer bakken en braden. Ik heb me ondertussen al maar factor 50 aangeschaft. Ik wil de foto's zeker zien he! Nu mioete wel dringend schoenen gaan kopen voor het galabal he, zal ik er misschien opsturen? Schoenen in overvloed! Hoe zat was je met de cantus? Ik ben blij dat het ginder goed gaat! Doe de groetjes aan Bart ;) en aan de rest!!

Rosette:

Leuk dat je weer een poging ondernomen hebt. Gaat alles toch goed met Pim? Ik kan begrijpen dat de Surinaamse soep goed gekruid was. Dat is het eten hier ook! Overal zitten gemixte rode pepers bij, dat wil je niet in je mond! We hebben ondertussen al geleerd om eerst alles te proeven vooraleer je het in grote hoeveelheden in je mond stopt. Hier is het nog steeds warm ja, bijna alles dagen 30 graden. Ik heb al een pakketje zon opgestuurd maar het is al 3 weken onderweg, ik hoop dat jullie ook snel beter weer krijgen!

Groetjes

Tinne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage