donderdag 18 maart 2010

De St-Louieseschool





4 reacties:

Op 18 maart 2010 om 17:07 , Blogger Tinne zei...

het natuurkunde lokaal, de klas, leerlingen die te laat op school aankwamen en daarom in de tuin moesten werken, de St-louieseschool zelf.

 
Op 19 maart 2010 om 14:28 , Blogger Ilona zei...

Ziet er allemaal tof uit daar!! Tarzan niet gevonden begreep ik.. Jullie ma heeft het allemaal verteld daarstraks ;)

Tis echt om te genieten die foto's! Maar die vis, das echt wel vies! Zaten die ook in de zee, waar jullie in gezwommen hebben? Mooie foto's

xx

 
Op 23 maart 2010 om 14:48 , Blogger rosette zei...

Hoi Tinne,

Te gekke foto's weer! Was dat een echte haai in de Surinaamse rivier en durfden jullie daarin te zwemmen? Zo ook bij de piranha's? Of was die vin gewoon een verdwaalde dolfijn? Die vis op het strand had trouwens net mensentanden! Ik had de foto vergroot. Zag de tanden eerst niet( en ik heb nog wel een nieuwe bril)! De sterappel ken ik wel, maar wist niet dat hij van binnen zo paars was. Bedankt nog voor je reactie op facebook. Het komt zo wel goed uit dat ik lid ben(met een vriend)geloof ik. Maar dat is zo wel goed want ik hou me een beetje met hyves bezig, dus twee van dat soort sites wordt teveel. Ik heb nog zat andere dingen te doen! Stom van mij om de rust s'middags fiesta te noemen, ik weet heel goed dat het siesta heet.Maar jij schrijft toch wel feestelijke berichtjes, misschien vandaar! Ik heb iedereen de groeten gedaan bij Martens, maar het idee van jou om ons te laten bedienen op het terras heb ik maar achterwege gelaten. Wel heb ik gezegd, dat je het enorm naar je zin hebt en eventueel een maandje bij zou willen plakken. Maar ook bij Martens wachten ze met smart op jou! Wanneer ben je van plan om weer te komen, trouwens? Daar zou ik helemaal geen zin in hebben, denk ik. Alhoewel ons weer allemaal te zien betekent toch ook weer wat, hopelijk! Nou Tinne het ga je goed, veel leerplezier en tot schrijfs weer!

Lieve groeten,

 
Op 24 maart 2010 om 11:45 , Blogger Tinne zei...

Ilona:

Mijn mama en het onvoorstelbaar gevoel voor humor toch. Ben tarzan inderdaag nog niet tegengekomen, maar ik ben dan ook nog maar 1 keertje naar het binnenland geweest. In de stad zijn er niet zoveel lianen waar hij aan kan slingeren, dus volgende week vind ik hem misschien wel...

Rosette

Ik moet eerlijk toegeven dat het een verdwaalde dolfijn was... Maar het lijkt toch wel een beetje op een haaienvin he? Dus het was ook geen probleem om daar te zwemmen. De pirahna's zijn wel echt! Maar we hebben ons laten wijsmaken dat ze alleen aanvallen als je een wondje hebt. We hebben ook al gewoon in de rivier gezwommen en ik heb al mijn vingers en tenen nog, dus het zal wel meevallen. Het enige waardoor ik hier leven opgegeten wordt zijn de muggen, om gek van te worden!! Ik kan de verwarring met fiesta best begrijpen, het is hier alle dagen een klein beetje feest. gisteren zijn we gaan bowlingen, vandaag gaan we naar de film en morgen staat er een salsaclub op het programma. het zijn leuke maar vermoeiende tijden!
Normaal gezien land ik 2 mei en daarna wacht er nog een berg schoolwerk. Ik kom zeker niet voor eind juni werken, ik zit ook nog met een eindwerk dat af moet. Ik probeer wel even binnen te springen als ik terug ben, anders is men bruin kleurtje er al weer af tegen dat ik jullie zie!

Groetjes

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage