zondag 28 februari 2010



De hagedis in de ijskast...

2 reacties:

Op 2 maart 2010 om 06:28 , Blogger rosette zei...

Hoi Tinne,

Nou, die hagedis lijkt wel heel groot! Is dat in een ijskast? Ik vind het knap dat jij er zo koeltjes op reageert! Is de hagedis ook ontploft of hadden jullie hem er al uitgehaald? Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het ziet er ook allemaal heel mooi uit. Wel heel erg primitief denk ik. Aan de andere kant is jullie huis weer erg luxueus. Ga maar lekker veel trips maken, zodat je veel van het land kunt ontdekken en natuurlijk ook veel foto's maken, zodat wij die weer kunnen bekijken en een beetje mee kunnen genieten op afstand! Karen heb ik ook een berichtje gestuurd. Die zit in Bolivia. Vrijwilligerswerk bij de indianen. Met Pim gaat alles weer goed.Veel leerplezier en weer tot snel!

Liefs en een dikke kus

 
Op 11 maart 2010 om 15:06 , Blogger Tinne zei...

Hoi!

Ik denk dat de foto een beetje een verkeerd beeld geeft. Hij was ongeveer zo groot als een handpalm. Gelukkig is het beestje niet ontploft, we hebben hem tijdig kunnen redden. Je moet hier trouwens zel kalm blijven bij vieze beestjes. Het zit hier vol... Ik heb al een hele collectie foto`s onm te laten zien, daar gaat een keertje na het werk niet lang genoeg voor zijn. Ik heb trouwens een ;agneetje gevonden! Na heel lang zoeken en 10 toeristische winkeltjes :)

Groetjes

Tinne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage