donderdag 11 maart 2010


3 reacties:

Op 15 maart 2010 om 08:10 , Blogger Ilona zei...

Amai Tinne, tis precies een vakantie voor u in plaats van een stage. Jij zult wel weten waar je in de zomer voor moet werken.. Een lege spaarrekening ;) Geniet er maar van!!

Hier is het al een heeel klein beetje zonnig, al is het nog wel koud. Ze geven van de week 16 graden op. Dus de zomer komt er stilletjes aan ook!

Liefs x

 
Op 16 maart 2010 om 16:18 , Blogger Tinne zei...

Hoi!

Ja, het lijkt hier inderdaad een beetje vakantie. Die lege rekening komt wel goed, lang leven het vakantiewerk...En na de grote vakantie is het tijd om voor de rest van mijn leven te gaan werken, dus laat me nog even genieten! ER zijn nog veel meer mooie vakantie foto`s maar internet en de pc`s willen hier niet altijd even goed mee... Je moet maar is een keertje komen kijken als ik weer thuis ben.
Hoe gaat het daar voor de rest? Doe de groetjes aan mijn mama als je ze tegen komt. Overleeft ze het een beetje?

Groetjes

Tinne

 
Op 18 maart 2010 om 11:58 , Blogger Ilona zei...

Ja, dan moet je er helemaal van genieten, zo'n "stage" ;) Ik ben heel benieuwd naar je foto's en kom zeker kijken als je terug bent. Jullie ma is altijd in de weer! Ik zie ze tegenwoordig niet zo vaak, ze gaat ook geregeld uit eten ;) Ze geniet er toch wel van dat haar dochter weg is hoor, maar als ik ze tegen kom doe ik ze zeker de groetjes! Hier is verder alles in orde. We hebben vandaag een zonnige (!!!) dag gehad van wel 19 graden :D Het waait nog wel, maar de zon doet toch echt wel deugd :)

Liefs

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage